16 Kasım 2009 Pazartesi

Cebime baktım. (cebe bakamazsın. )
Elimi attım cebime param vardı. biraz vardı şöyle 25 28 civarı. paradır kaşları kara.
İhtiyacım olan şey amcamın yolladığı en biricik fotoğraf makinasının tamir edilmesiydi. 3 haftadır 5 film yok etmiş. bi kısmını parçalayıp bi kısmını yakmıştım. Ve o makina artık tamir edilmeliydi. gittiğimde istenilen miktar 50 civarı idi. lanet olsun yani.
Ve makinamı da aldım. filmsiz filmsiz fotoğraf çektim. herşeyi. ne görürsem. zerre dikkat çekmeden. bi flu yaptım çektim. açı değiştirdim odak değiştirdim çok güzel şeyler de çıkardım. ama makina bozuk. adamı çektim. o var ya bağıran hani ordaki. evet . karikatüristi sonra saat kulesinin karşısında çizen.. oturduk biraz sohbet ettik ve bi merdiven gördüm. merdivenler hep heyecanlandırır beni. özellikle aşağı iniyosa.. aşağıda gizem vardır. çünkü yukarı çıkmak zor böyle nefes nefese falan. aşağı baktım. eskiden kalma top. top tüfek derler o top. 3 tane. demir dökme. fotoğrafını çektim çünkü üstüne kuş sıçımştı güzel de oldu. ve merdivenden indiğimde nobel bar'dan duyduğum müzik geliyordu. "rütin ,acıların üstünü(e) .. hasretiin.. seni kimler anladıı.. kimler övdü? seni.." ama moralim bozuktu . sonra nerde olduğumu anladım. bi yanım saat kulesine , diğer yanım nobel'e , öteki yanım cumhuriyet meydanına.. diğeriyse bahçe kafeye gelen mezarın tam içindeydim. önümdeydi yemyeşil tabut. ve diğer binadaki resim sergisine girdim.. inceledim farklı teknikleri garipti ve arkalardan sesler geliyordu.. arkaya baktım ilginç bi oda. girdim insanlar ve masada vazo.. koymuş vazoyu dikdatör.. süslemiş ışık süzmesiyle evet aynısı. elma ve ceviz de vardı. çiziyorlardı.. girdim.. oturdum.. kağıdı karalamaya başladım kelimeler karikatür ve birkaç şeyle.. kimse ama hiç kimse yadırgamamıştı ve nerde olduğumu dahi bilmiyodum. hoca yanıma geldi nasıl yaptığımı merak edip.. bense saçmalamıştım. "ben böyle mi öğrettim " dedi gülerek.. "Sen kimsin?" diyebildim sadece..
çok garipti.. 5 saniye bakıştık. ve ben bozdum sessizliği.. neresi burası?


Devamı da var, dün oldu...

3 yorum:

  1. lanet olsun sana. hayatımda sana en sinirlendiğim andı işte o. evet oydu.

    YanıtlaSil
  2. amcan sana bozuk makina mı yollamış? hesabını sormalısın bence. :)

    YanıtlaSil
  3. hehe asla :) sonrasında makinayla ayşenura diyafram , asa , enstantane öğretme ayağına 50-60 fotoğraf çektirdim boş makineyle :D

    YanıtlaSil