19 Kasım 2009 Perşembe

Reklamlar

Sinemaya gittim bugün , hep güzel çekici reklamlarla doldurmuşlar senaryoları falan. ödüllendirdim hepsini ben de. Utkannes reklam festivali sunar.

  • 1.lik ödülü :

    Omo ! Senaryo çekici bi kere. bizim vardı görkemlerle böyle ADD 'nin karşısındaki perili köşke yaklaşamazdık hiç. sonradan öğrenmiştik meğer çok güzel evmiş bahçesi yeşil.
  • 2.lik Ödülü
  • Zaman gazete. görünmez duvarlar. çok güzel. zamanı sevmem. o yüzden omoya torpil yaptım birinci yaptım. ama reklam güzel.
  • 3.lük Ödülü
    Şişirmiş abdominalleri (halk arasında şişirmiş bak dominalleri) . enerji geliyorum demez.
    bu reklam öyle mal ki. prim yapar diye ismayilyeka dan vazgeçip bunu koydum ilk üçe. bi deneyelim olmadı salim yk a devam.
  • aşağılık 4.ü ödülü.
    Eriko sigorta. hayatı cesurca yaşa. bi kere taile çıkmaya niye baba karar veriyo. ha kadınlar bunu ister bu sahiplenmeyi isterse öyle olsun. ataerkil olalım. sorun diyil . içgüdüsel olarak yani . fakat yanlış yani nedir hem niye yani ha? bi de korku odasındaki heriflerin hepsinin adı yusuf. güzel espri ödül almalı. utkannes espri dalı açıp birinciliği verdim gitti beleş masrafsız hem.
  • Çerez olan tadım reklamı. amanın o son . bizim çağa gelince çitledikleri çekirdeği çitleyen adam bi de dans ediyo. etmesin ya. top gibi lan. 2 kıza çekirdek verdi yavşadı bi de. sonra dans etti. kötü şeyler. bad , that's bad.

1 yorum: