23 Kasım 2009 Pazartesi

Susamıyorum.


Dayanamadım.Dostluktan, arkadaşlıktan, "arka"daş. lıktan ahkam kesenlere . Fedakarlık mı dedin? Gerçek arkadaş gerçek bir fedakar mıdır? Emin misin? evet. pekala.

Sen ne yaptın gerçek arkadaş? Sevgi denilen şey. var böyle birşey var. Anlatında adını dahi anmadığın. Gerçek "insan" sevgi duyandır belki. arkadaş da. ama arkadaş gerketiğinde eğlendirendir. ve herşeyi söyleyebildiğin gerçek arkadaş mıdır? herşeyi söylemeden önce bi düşünmez misin gerçek arkadaşa. Bence söyleyemediğin gerçek arkadaştır. Ve ben bunu yazabiliyosam şunu biliyorum ki , tek bir kişinin gerçek arkadaşı oldum. Ama birçok kişi gerçek arkadaşım oldu. birkaç ya da. Sokakta üşürsen sabaha kadar , sabaha kadar ya. Yanındaki sarhoşsa ayakta kalsın , gözlerini açsın diye sabaha kadar. "SABAHA !" kıçın , iliklerin ya anlatamazsın bunu. donduysan eğer. kokoreççinin kömürüyle ısınıcak tek yer varsa ve fedakarlık yaptıysan burda. fedakarlık burda ! O bluejean 'i almayıp diğer gerçek arkadaşın almasını sağlamak , belki hediye etmek. fedakarlık mıdır? ya da diğer anlatılarda aşktan mı bahsettin ya? oldun mu hiç? Bu sonsuz gecelerde. kapalı kaydırakta onun. açık kaydırakta senin uyumanı sağlayandır gerçek fedakar ! Ve sabaha yaklaşırken çıktığın evin damında.. günısıların arasına kıvrılıp uyumaya çalışırken.. Kıpkızıl doğan bir güneş gördün mü ? Peki bu fotoğrafını çekip prim yapılacak birşey mi ? Benim aklımın ucundan bile geçmemişti arkadaş. Çünkü kızıl güneşin bana daimi hatırlattıkları var. Daha kuzeydoğuya gittiğimde kıpkızıl batardı. Ve burda doğar kızıl. Kızıl görünce belki hatırlayan var beni. --belki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder