1 Ekim 2009 Perşembe

çocuk seni 2

  • Çizgiye bastın çık! : nedir. balık ağı oynardık.böyle 4 kişi başlardı. eğer o 4 kişide ben de varsam oyun hiç bitmezdi. çünkü oyun şöyledir. 4 kişi elele tutuşur basket sahasındaki diğer koşuşturanları yakalar. yakalayınca 5 kişi olurlar. bi tane daha 6 falan.. işte çizgiye basan da dahil olur 7 olurlar.. bağırılır , koş koş ! diye, öbek halinde durulup gizli plan yapılır.. aniden gelince sen sağa ben sola onlar şaşırsınlar falan.. ebeler bağırır çizgiye bastın çıK! diye.. anana bastım anana , diyemezsin.. selçuk karaca kızar. öğretmen o.
    fena kızar, şmdi yazıyorum mezun olduk ya oh. adamı da ne arıyorum ne soruyorum ben mi ayıp ediyorum. belki . mutsuzdum ki.
  • Sinek şeklinde müdür yardımcısı yapmışlar. stoklar tükennmeden almış bizim müdür de.
    bi keresinde biz su savaşı yaptık 8 deyken. işte fotoğrafımızı çekmiş ailemize göstermek için.. ıslanınca kurulanmak için havlu veren ailemize göstermek için.. ı ıh..
    sonra biz yıllık gibi bişiy yapcaktık..resm için alabilir myiz resimleri dedim, dalga geçiyorum sandı vurdu. tam vuramadı. omzumdan sekti. sinek .
    sonra özür diledi adam. işte o zaman mutlu oldum. buraya da yazarım. özür diledi laaan!
    bidaha olmasın bile dedim. son yıl son günler. hocaya ayıp mı edilir? edilir. allaan yobazı
  • hakaret mi içerdi yazdıklarım. kızgınım ondandır. kızdım birden de. neyse erkeklerle tokalaşır kızları öperim saygılar.
  • ayrıca önceki yazıda gittim yemeğimi mutfaktan tıkındım geldim bunu da yazdım . karnım tokken kolay kolay sinirlenmezdim ki ben

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder