1 Ekim 2009 Perşembe

çocuk seni

  • Utkuyu sevmeyenler derneği : nedir? aldığım duyumlara göre 2004 -2005 eğitim öğretim yılı civarı. 2006 da olabilir tabi. hatırladığım kadarıyla sevgili Başak ÖZKAN tarafından defter üzerinde kurulup sınıfın ezici çocuğunluğu tarafından da imza toplanıp , şahsıma iletilmekten vazgeçilen kuruluşmuş. böyle mal bi çocuktum
  • Maldım lan .D bildiğin katıklı. popkek topkek cipis çikolata şeker ne bulduysam yerdim adiler oyunlarına almazlardı falan. dubabobi olmuştum.bobi duba.. dobiş duba. kaslı kollarımla kavrayamadım kızları.saygılar.
  • Futbol onayamazdım. hala oynayamam. oynatmadılar ki oynayabilelim mınako.göbek kıç bileşiminden oluşan yüklü miktarda yağ oranı çocukluğumun sosyal aktivitelerini engellerdi. ukalaydım . belki hala
  • kendimi sanardım. filozof bile sandım lan .D böyle camın kenarına kendime yer edinip her tenefüs burda oturucam ben diyip 1 hafta her tenefüs orda oturup oturduğum her gün oraya çizik atmıştım. utanarak anlatıyorum. sıkılınca yine kantinden bişiyler yidim.
  • öğlen yemeklerini kantinden yengen kola şeklinde yerdim. aystiye döndü tabi. o zamanlar yengen 1 liradan 1 250 liraya yükselmişti üzücüydü böyle şeyler. kola da 1 liraydı. böyle olunca 2 lira tak ödüyoduk.. 250 artınca bozukluklar karışıyodu falan
  • basket oynadık bi ara. hala oynarım. çok da severim. zayıfladım eskiye göre. ve hala sınıfta beden dersinde 2 kişi oynardık. 9 a geçince sınıf değişti sosyal aktiviteleri basket falan "O" olan bi okula gittim. kızları da güzel diilmiş. yaşasın eğitim. yaşasın ineklik.
  • ilk başağa aşık oldum sonra gurise sonra yine başağa yine gurise ayşenur geldi ona sonra ipeğe sonra irem coşkuna sonra gurise .mal guris alperi severdi mal işte. hehe
  • eski aşklar kalmadı günümüzde.
  • maldı mal gidiyo gerçi.
  • acıktım bişiyler yiyip bida yazarım öptüm dudaklarından kızsan tabi.

5 yorum:

  1. Abiii seni oynadığımız oyunlara almadığımız günleri acayip iyi hatırlıyorum beden derslerinde gelirdin yada tenefüslerde ama kimse oynamanı istemezdi banka oturur bişiler yiyip bizi izlerdin saldkfrgjn :D
    Ama çok öncedendi be :D

    YanıtlaSil
  2. ahah teselli ediyo bi de :D
    üzülmüyorm ben :D

    YanıtlaSil