3 Ekim 2009 Cumartesi

Tenzih ederim :K

  • Fotoğraf çekmekteki amaç , değişikliklere uğramış gibi? Hani o "anı ölümsüzleştirelim" değil de , "facebook da prim yapalım" , "aynanın karşısında , elimizdeki makinayı yukarı kaldırıp alternatif ve gereksiz açılardan çekelim" der oldu sanki , değişmeyen birşey varsa sanırım hala açıları "sanat" olduğunun bilinciyle ayarlayıp , çaba harcayarak oluşturan fotoğaf sanatçıları .. tabi photoshop ve onca düzenleme programı varken zannediyorum ışık ayarlamak eskisi kadar "başarı"-"emek" gerektiren iş değil ?
  • Ayrıca Ali Baran Yılmaz 'ı tenzih ederim. çünkü tenzih etmek kullanmayı öğrendim. ilk deneyimimdi. bi de elinde Nikon d100 le ayrı bi tenzih edesim geldi. tam öğrenemedim sanırım tenzihi.
  • Maybe i'm just crazy. "julandrew-crazy as" dinleyenler mutluydu sanırım , yasal olarak da indirilebilirliği var indiependent (bağımsız, bandrolsüz) galiba.şarkıda "sometimes" duydum. anladım bi onu ben..bişiyler anladığıma inandırdım kendimi ve daha çok sevdim şarkıyı. böyle şeyler
  • Saygı varlığı en hissedilmeyen , ama yokluğu çok hissedilen his gibi. garip mi ne .
    samimiyet varken de saygıyı yitirmemeyi becermeyi öğretirse biri bana..? saygı duyduğum insanlarla sevgimi paylaşırken zorlanmamalı.
  • 2. elci ve "kullanılmış" dükkanı arar , ilgilenirim. sahaf olsun elektronik olsun sadece insanların kullanıdığı ve artık belki de anlamlarını yitirdiğini düşündüğü şeyleri satsınlar.. başkaları da alsın . böyle şeyler olsun. olmadı ben açarım büyük olunca

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder