10 Ekim 2009 Cumartesi

Rübik Küpü.

Dün ofis mağazasındaydım. Penguen ve uykusuz almak adına girdim , çıkamadım zaten. öyle güzel şeyler. bi kaleme taktım. faber castel yeşil dışı eskiz kalemi gibi bişiy 15 ytl.
neyse. rübik küpü sordum. alt katta dediler. alt kattakiler üst katta dedi. 3 kere indim çıktım ki kahretsin onları tanrı. çok kızdım çünkü.
nihayet rübik küpüm geldi. sarıldım . Orginal^s gibi bişiy yazıyodu üstünde de. böyle afilli kap falan yapmışlar. Ne kadar dedim? 33 lira dedi.33 ama. hakan seninle gezdiğimizde 3 e buldum almadım evet hatırlıyodum.
Koskoca ofistesin lan tepki de veremiyosun. versene. elit diil misin sen. diilsin esasında.
"bu benim için biraz fazla" yla yetindim sadece. ve dedi ki "ama orjinal bu"
hmm dedim. küpe baktım. üstü çizik içinde. orjinal olunca ne oluyo dedim?
bunu da demeseydim . çünkü ben elitim. elit adam orjinal alır herşeyi. çünkü orjinalda bok vardır. teallam.
aslında onu ben de bilmiyorum tam dedi . neyse dedim. 1 75 ödeyip gittim ben. pahalı ki

8 yorum:

  1. adam anadolunun bağrından kopup gelmiş küpcük satıyodu . ona para kazandırmadın. hayın böyle can evinden vururlar adamı.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. ne işe yarıo bu ben sana yaparım bi rübik küpü uzaylı yapımı olur hem orjinal olur alır satarsın insan yapımı düzgün orjinalini alırsın. hakan oğlan da haklı bak.

    YanıtlaSil
  4. resmim şeyolsun diye kaldırdıydım ilk yorumu aynısıydı ki hem ctrl+c yapıvermiştim ib*e blog hemen ispiyonluo

    YanıtlaSil
  5. Cahilliğime verin; rübik küp ne lan :D

    YanıtlaSil
  6. yaz gogula. söylemicem lan :D

    YanıtlaSil
  7. zeka küpü olduğu için. utku kimse bilemesin diye öyle yazmış. çünkü benim kardeşim olduğu için bende öyle yapardım

    YanıtlaSil