14 Eylül 2009 Pazartesi

6 civarı saat. akşam olmaya yakın.. kasvet var. ne biçim hele.

yağmur yağmış.dinmiş .

yağmış

dinmiş

.o dakika yağmıyor. gündüzler kısalmış , hava kararmaya yakın..

kulağında kulaklığı , kalın , keten pardesüsü .. otisaabi gibi diyil yanlız..daha salaş , bi kaç noktası yanmış..

pantolonu var.. sulanmış zeminden vıcık vıcık içine aldığı suyu sızdıran çamur yeşili converse ayakkabısı..

beresi var . kahverengi gibi sarıya yakın. bok gibi. o renk.

atkı sarmış fular gibi. üniversite öğrencisi zannederim.. muhtemelen kulaklığında , böğürmesi söz konusu olan bir hard rock solisti var..çantasına sığmayan bi T cetvel ..

mimarlık öğrencisi olabilir. olabilir bu.. sakallarından saç. saçlarından sakal yapmış..

bu salaşlığı seviyorum.

elinde aşırdığı , yağmurda ıslanmasın diye defterlerinden bile daha dikkatlı koruduğu , çok değerli sigarası.. markası onun için önemli bile değil sanıyorum.

beleş sigarası..

selekler çarşısının kapısına sinmiş , üflediği dumanında oluşan şekilleri tarıyor..

beklentisizce bekliyor. çay parası değerli . üstteki her kadına asılan yavşak garsonlu cafeye oturmak gibi bir niyeti yok..

belki var.

parası yok.

belki var.

Devamı haftaya...

6 yorum:

  1. hay allahm gecenin 3ünde ne işin var utku :D.
    Ben olcam senin yerinde, saat 3 mü amanın gir yatağın altına çek yorganı tuvalete bile gitmem be. Gerçi bu tuvalet sorununu çözdüm şu sıralar :D:D
    Neyse yazıya gelcek olursak çok güzel (Y)

    YanıtlaSil
  2. şu tuvalet sorununu nasıl çözdün şu aralar?
    o^)

    YanıtlaSil
  3. gece 3de tuvaletim geldiğinde artık gidebiliyorum xD

    YanıtlaSil
  4. teknolojiyi zorlamışsın gerçekten.

    YanıtlaSil
  5. yoo resmen sadece kendi irademle başardım bunu teknoloji yaklaşmadı bile.

    YanıtlaSil
  6. benim şu karanlık ve ayna kombinasyon sorununu da bi gece bize gel de çözelim? *tıss

    YanıtlaSil