23 Eylül 2009 Çarşamba

OKUUUMA!

  • Aman yarappi. kendimden korkar oldum ya ben. kendimden korktum ya ben. netice şöyle gelişti hocam , facebook ana sayfasında geziniyorum ele avuca sığar bişiy var mı diye.
    sonuç? e tabi yok grup paylaşıp durmuşlar. ama bi birey gördüm. "Antalyada kro görmek istemiyoruz" diyor. avatarına bakıyorum.web cam le gömleğin iliklerini açmış.(yok mausla fermuarını çekmiş) , tekrar alıyorum , gömleğinin üst düğmelerini açmış.saçı dikmiş.komik.web camle
    çekmiş.15 tane çekmiştir beğendiğini koymuştur bence.. tamam. alttaki süperpaylaşıma bakınca "kavga olsa da izlesek" diye grup açılmış.şimdi resimlere baktım.
    tiksindim.yazmıyorum.okuma..OOKUUMA!devam etmiyorum yazıya.. Sırf emeğim boşa gitmesin diye yayınlıycam. okuma.lütfen. ben emeğimi yayınlarım. sen okuma.çünkü okuyunca da hiç dikkat çekmedi bu. okuma.. OOOOKUUMA!

4 yorum:

  1. saygılar. resimlerine bakınca yok. yok vazgeçtim resmen.

    YanıtlaSil
  2. çok pisti. kendimden korktum belki o kro olduğunu bilmiyor ben de bilmiyorum yoksa ben?

    yoksa biz kardeş miyiz katherina?

    YanıtlaSil