28 Eylül 2009 Pazartesi

Maddelerle seks

  • Annemin okuluna gittim , görev yaptığı binaya , kapıdaki o gözcü öğrenci tipi (bu görevi kendine niye benimsiyosa artık ) "utku abi gelldii" dedi.. çığlıklar falan . bok var sanki.ben geldim lan alt tarafı.Neyse oturdum öğretmen koltuğuna insanları izliyorum , sayma sayıları ve doğal sayıların arasındaki farkı öğrendik bugün. ben de öğrendim sanırım.. birinde 0 yok dierğinde 1 var.. ya da onun gibi bişiydi.
  • O değil de. sınıfa girdim insanlar defterlerini çıkarıcaklar annemin emri üzerine.. en önde oturan çocuk , yüzü bere yara içinde , toprak kokan insan diyorum ben böyle güzel insanlara. "İlk matematik defterimi sen varken getirdim utku abi " dedi. güldüm önce..hehe dedim , sonra birden buruklaştı içim.. güzün hüznü aldü yüzümü..
  • Güzün hüznü dyince bak.. gülşahtan ayrıldım.. 2 satır önce sevdiğimi söyledim.
    şimdi ayrıldık.. zorluca koptuk falan.. burdan anlayabilceğiniz üzre..

    boştayım. saygılar.

1 yorum: